Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Omdat ik moe ben en soms verdrietig....




 Eén van de reden dat ik dit keer écht met Spijkerbed stop.

Geen energie verspilling meer... maar gewoon laten staan wat er al 12 jaar lang staat!

Een aantal redelijk recente berichten heb ik in de wacht gezet...




Moe en verdrietig om wat er nu (corona-waanzin) aan de hand is.

Gisteren toch maar waar dat gevaarlijke mondkapje opgezet.

Een zwarte, wasbare die ik dus nooit was!

Af en toe praat ik toch met iemand, en het lijkt alsof

mijn 'begeleidster' van hier er hetzelfde over denkt.

Tja, maar ook zij moet natuurlijk oppassen....

Straks ga ik weer naar de Plus..., heb dagelijks mijn alternatieve medicijn nodig

die je gewoon bij je supermarkt kan vinden...

Een ander deel haal ik bij het Kruidvat, dat is een stuk verder weg.

Dat nieuwe nummer van Diana Ross... I still believe...ja zo voel ik dat ook.

Moe en verdrietig zijn houdt mij er niet van tegen.

Want in stilte zoek ik naar mensen die er ook zo over denken.

Hoe ik denk weten mijn lezers al een hele tijd en ik begin er steeds meer achter te staan.


💚



2 opmerkingen:

  1. Ik werd vanochtend vriendelijk aangesproken door een "hoge ome"bij de super. Met het verzoek een mondkapje op te zetten. Hij vertelde dat er al verschillende vervelende incidenten waren geweest. Klanten,die een "kaal mens"gingen aanspreken en ruzie maakten.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com