Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Gewoon maar wat doen dan?




 Eigenlijk gaat het hier, waar ik woon, ook zo aan toe...

Prima, want dat benauwde hoeft voor mij helemaal niet!

Met die z.g. veranderingen weet niemand hier blijkbaar nog  om te gaan.

Maar met veel dingen is het zo... anders boodschappen doen,

want niets blijkt hetzelfde. Vaak ineens duurder en sommige producten

worden ineens vervangen omdat ze niet meer beschikbaar waren?


Toch lijkt het of veel mensen het liefst gewoon doorgaan

alsof er niets veranderd..

Ach, weet je.... ik blijf gewoon wie ik ben

of word gewoon die ik wil zijn of

misschien altijd al was!





2 opmerkingen:

  1. Kijk daar is hij weer. De boeddha die ik ook al jaren heb . En toch is er nooit 1 minuut hetzelfde. 😆

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com