Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Dat wat ik vandaag aanga op Spijkerbed...




 ... dat ligt ik hier even toe....

Want over wat gaat dat artikel. ( blogje) eigenlijk?

Ondanks dat het in feite 'persoonlijk' is zal ik trachten

om het zo ruim mogelijk te omschrijven;

'Het heft weer in eigen handen' gaan nemen geldt namelijk voor iedereen!

Kijk maar om je heen hoe systemen, waar je eerst op rekende gaan instorten... Het is al een tijdje gaande trouwens...

Neem nou dat 'betrouwbare' medische systeem; Hoe lang en hoe

grootschalig worden we al bedrogen?.

Ach, ach, ach... hoe afhankelijk blijven we nog van de grootschalige profiteurs!

Het blijkt steeds meer vooral om macht te gaan, macht en kapitaal!

Ons wordt allerlei onzin aangesmeerd, natuurlijk altijd de duurste... 

Waar komt eigenlijk die 'volgende' epidemie golf vandaan?

Want hoeveel mondkapjes moeten ze nog 'verkopen' om alsof van de paniek te profiteren!

Hoeveel bizarre vaccins raken er reeds ongeldig?

Zijn we nu dan toch eindelijk zover om ZELF na te gaan denken???


Dit zou een heel lang stuk kunnen worden...

vandaag nog even niet ( mijn afspraak met die huisarts laat ik ( nog) niet doorgaan.





1 opmerking:

  1. Heb je de laatste docu op Headwind gezien? Mensen zoals jij zijn nodig

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com