Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Eerst weer een foto... En nu wat er werkelijk speelt!


 

Deze 'jongen' ziet er goed uit...

Wellicht is het een meisje, maar dat maakt mij niks uit.

Of hij/zij het goed doet hoor je een andere keer, ik neem er de tijd voor!

De dame ( de wat oudere) blijkt corona te hebben, is dus ziek!

De invaller vertelde dat de wasmachine werd gebracht en dat ik morgen naar de pedicure kan... 11:30.


NU, gewoon weer over het heft in eigen handen nemen!

Mijn voeten en onderbenen ben ik gaan behandelen met... VAPORUB.

En... de kalknagels ( schimmel) is totaal verdwenen.

Net zoals de kleine spataderen.. Nee, het ging niet in één dag.

Gewoon een tijdje doorzetten!


En weer elke dag citroen en gemberwater drinken. dat helpt bij mij tegen alles dat je niet wenst!

Dikke onderbenen zijn verleden tijd..

Maar nee, ik ben er nog lang niet;

Heft in eigen handen nemen is een enige nieuwe tijds oplosing.


En zo blijf je je eigen experiment.

Het voelt goed!











2 opmerkingen:

  1. goed,dat je resultaat boekt en weet,dat je de juiste stappen nam. Er is zoveel in de natuur,dat helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn als je weer even reageert..

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com