Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Mét tekst....sinds tijden verslapen!

 


Op dit moment is het ochtend en... ik heb mij giga verslapen!

Gelukkig is het hele systeem hier TOTAAL veranderd... anders was ik allang heftig wakker geroepen.

Dus ben ik ( slaapdronken) naar de 'zorgpost' gelopen en... tegenwoordig hebben ze het daar altijd druk!!

Waarmee, heb geen idee!

Eigenlijk gaat het hier erg goed... er is geen tijd meer voor de bewoners, joepie!


Het begint hier steeds meer te lijken op 'bloggen', geen aandacht meer voor de betrokkene..

Ben trouwens tevreden over mijn foto's.... mooie natuurfoto's laat ik tegenwoordig liever aan andere bloggers over; mijn dank daarvoor!

Minder leuk is dat ik weer in mijn bed heb geplast... moet weer wat aan gedaan worden!

Wat een gezeik is dat toch...


Maar vanaf de dag dat ik weet dat mijn hulp voorlopig niet meer kan ben ik druk bezig!

Alles veranderd en dat bevalt me goed. Soms lijkt het alsof ik weer ouderwets zelfstandig ben 😂



Tekst komt later...(Is er nu!)

Heb trouwens een prima nacht gehad... heerlijk relaxed dingen gedaan en veel bekeken.

YOUTUBE enzo... zalig in de stilte van een warme zomernacht... Dan is het een zegen om alleen te zijn.




Weet je, de hitte is mij daadwerkelijk naar het hoofd gestegen, maar in de zorg kan je daar beter over zwijgen. Want voordat je het weet worden je weer allerlei medicijnen opgedrongen.

Ik houd het bij datgene wat ikzelf ontdekt heb...


En als ik op het plein hier... in de zon zit, hoor ik vaak een schreeuw uit de Savelberg komen van een man..

Een schreeuw van wanhoop.

Ken hem niet en weet niks van hem, maar zijn schreeuw herken ik wel... want ik zou die man kunnen zijn!



Van overdrijven houd ik niet
Maar vertellen wat je werkelijk voelt
Ja, deze man is zover!





2 opmerkingen:

  1. Wat een onverwachte "bijwerking"van de veranderingen. Dat jij je er beter bij voelt. Wie weet hoeveel anderen nog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, izerina... vaak denk ik dat je een van de weinigen bent die mij echt begrijpt

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com