Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Omdat ik dit graag, ook voor de andere doe....

 



 Toch nog even wat foto's gemaakt....

Wat ik toch allemaal voor mijn bezoekers doe!😃

Zou ook niet graag willen dat het bloggen uitsterft, vandaar....


M'n eten vandaag was anders....




Maar bijzonder lekker, vegetarisch en supergoed van smaak!

En verder..... verder zie ik weer van alles wat ik prachtig vind!



Ben eigenlijk een simpele ziel geworden....

Gewoon zien en genieten van wat er is!


Want hoe lang wordt het ons al opgedrongen

via de commercie en het geldbejag?

We moeten van alles om erbij te horen...

Bij wie eigenlijk?

Bij hen die naar macht snakken.

Want zonder zijn ze;

NIKS!



🙅🙏


2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com