Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Is doorzetten goed of... fout?




 Vandaag zette ik door.

Een loop/wandeltocht van bijna 4 uur!

Het moest er eens van komen en voor de eerste keer

nam ik mijn mobieltje mee. Je weet maar nooit.

En zowaar, midden op een druk kruispunt werd er gebeld ( in mijn binnenzak)

Het bleek dat mijn mob. hem gebeld had doordat ik er met mijn knie tegenaan kwam!

Zoon nam op een hoorde mij kreunen en steunen...

Ach ja, tijden veranderen 😃


De looptocht was noodzakelijk...

Moest nu echt naar het winkelcentrum.

Oi, het was verder dan ik dacht.


Eigenlijk verbaasde het mij dat ik de terugtocht  kon volbrengen...

En raad eens wat!

Niet ver van huis kwam ik mijn 'begeleidster' tegen.

'Waarom schrijf je je dan niet in voor dat speciale vervoersbedrijf'?


Maar ik had het gered en dat na al die corona-weken thuis!


Ben blij dat ik heb doorgezet...

En heb ervan geleerd om een volgende keer naar de binnenstad te lopen.

Stuk dichterbij...


Nee, zolang ik nog leef ga ik niet op voorhand in m'n kist liggen..

Ben al bij dat m'n bed weer in orde is!





O. ja.... Voor nu

Een welterusten! ( Tis ruim 23:04)





3 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com