Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Misschien wordt het tijd de blogwereld te verlaten...

 


KUSJE ALS AFSCHEID!


Natuurlijk heb ik nog steeds mijn idealen en streef ik naar het 'betere'...

Wat dat ook zijn mag!

Maar heb ik nog wel de behoefte om dit te delen?

Zowel Werkwijze als Spijkerbed zijn eigenlijk gewoon dagboeken.

Met foto's erbij....

Zeer waardevol voor mezelf.

Vaak kijk ik laat in de avond mijn blogs door.

Ze verbazen me!

Heb kort geleden 2011, en 2012 en 13 gelezen!

Wat een 'wijsheid en spiritualiteit'...

Onder de indruk zijn van jezelf heeft niks met EGO te maken

maar alles met 'jezelf serieus' nemen.

Laat ik mij maar eens meer bezig houden met 'SCHILDEREN'.  



PS.

Kijk op dit moment naar Ego Schiele

op you-tube










7 opmerkingen:

  1. Er is toch niets mis met dagboeken. Ik geniet echt weer van dagboekjes van jou. Mijn blogjes zijn dat ook gewoon dagboekjes met de dingen die me invallen. . We hebben jarenlang veel boeiends, voor ons dagelijkse dingen, gedeeld toch? En ik heb altijd genoten van je werk. Ik blog ook alleen maar als ik daar gewoon zin in heb. Dat bevalt me prima. Niks mis mee. Ik geniet weer van jouw dagboekblogjes Walter. Alles mag zijn wat het is. En je schilderwerk is ook prachtig. Dat zei ik wel vaker he. Je schuldert vanuit het hart.en dan ook nog eens met een gedegen onderbouwing en kennis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je het op kunt brengen,ga door. Ik lees je graag. Voor mij is een blog ook een soort ordenen van losse gedachten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NEEEEEEEEE, niet stoppen. Niet voor jezelf en niet voor ons, je lezers. Waarom denk je dat mensen je al zo lang volgen? Omdat we je leuk vinden, van je leren. Ik leer autonomie van jou. Ik heb daar zelf ook grote behoefte aan, ook aan alleen zijn. Ik geniet er van hoe jij dat vorm geeft. Ik kan het niet missen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com