Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Maar als je alleen leeft maak je vreemde dingen mee!





 Eigenlijk begon deze dag wat moeizaam. 

   Er is niemand die mij wakker roept!

Daarna van alles en nog wat gedaan en pas rond 13;30 met mijn ritueel begonnen.

Had al een was gedraaid en eten gekocht...

Kastanje champs met van alles en nog wat, nog geen idee wat ik ermee ga doen.


Tot mijn verbazing was Keanau Reeves er vanochtend weer, hij is weer terug!

Aardige gozer die mij niet het gevoel geeft dat ik in een 'instelling' woon.

Dus even de boodschappen  gedaan...


Na van alles en nog wat.. stortte ik vanmiddag even in...


Helaas geen zin om te koken.

Misschien later dus En over die vreemde dingen blog ik uiteindelijk liever niet..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com