Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Bipolariteit is niet besmettelijk!

 Terugkijkend is het ontstaan in mijn jeugd. Ik werd verscheurd door tegenstrijdigheid!

Eens verscheurd, altijd verscheurd, dat blijkt nooit over te gaan... Maar ik ben het ontzettend zat en soms doodmoe.

Ja, ik heb ermee leren leven en doe niemand kwaad...

 Maar over gaat het niet en uitleggen heeft vaak geen zin.


Gelukkig is mijn werk mijn leven....




2 opmerkingen:

  1. Ja je mooie expressieve schilderijen. Schilderen daar kun je gelukkig ook altijd weer op terugvallen . Zeker als het moeilijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel fijn dat je er nog steeds bent , want ik word steeds eenzamer.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com