Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Een langdurig afscheid....




 En zo dramatisch doe ik zelden, het maakt ook niet uit... de blogwereld lijkt erg oppervlakkig.

Maar voor sommige is dat het niet!


Als ik laat in de avond mijn laptop afsluit zet is het soms op Slaapstand, en als ik hem hem de volgende dag weer aanzet krijg ik een compilatie te zien.

Dan komt alles voorbij wat ik ooit op de foto heb gezet!

En dat is veel, heel veel!

Het is nu zondag 4-6-23, bijna 9 uur in de ochtend.  Straks probeer ik weer te slapen...

Tja, mijn leven is een puinhoop geworden,

dan gaat het een paar dagen goed en BOEM

het gaat weer mis..

Maar...die foto-compilaties vind ik wel interessant...

Ik blijk zeer creatief te zijn!

Zal dit bericht niet te lang maken, want niemand leest werkelijk de blogs nog!

Het is een vluchtige wereld geworden, telefoneren op straat, kijkend op je schermpje

nog nauwelijks om je heen..

Blij dat ik 'oud' ben en doe er dus niet aan mee.


Zo maar uit de wereld stappen gaat niet zonder verdriet of pijn, dus ik blijf nog even...

4 opmerkingen:

  1. Naar dat je het nu weer zo zwaar hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hoort er letterlijk bij, ben er aan gewend... ellendig is het wel.

      Verwijderen
  2. Interessant die compilatie van foto's. Ik krijg dat nooit, jammer. Fijne dag, Walter, ondanks alles, bipolair en de problemen er rond heen, toch een fijne dag. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf je volgen Walter in al je fases, met een warm betrokken hart. Sterkte he :)

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com