Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Heaven Gaia Fall/Winter 2023 “Tian Wai” By Xiong Ying | Full show. ZEN.



Zaterdag avond rond een uur of 10
(Grote HD TV  110 X 64cm; 124cm diagonaal)
Mijn leren draaistoel staat op 140cm ervandaan.
Normaal zou dat veel te dichtbij zijn,
  maar door de huidige techniek
zijn zelfs de pixels niet meer zichtbaar!
Samsung.

Bij toeval kwam ik deze mode-docu
tegen op You-tube.
De kleuren en de scherpte waren weer spectaculair!
Letterlijk zat ik er middenin..
En ik vond het prachtig 🙆

Ik dacht; Goh, zou dit graag delen...
en deed het.
Er ging eigenlijk iets vreemds aan vooraf;
ZEN.

Eerst dus even dit;
Het gaat over het Juiste doen, handelen
en denken.
Kan dat lijstje even niet meer vinden,
maar is gerelateerd aan het Boeddhisme.
ZEN kan daar een onderdeel van zijn.


Later misschien meer....

 



2 opmerkingen:

  1. Klopt Walter. Het juiste doen, denken en handelen omvat alle Boeddhistische en Hindoeistische filosofien. Want wat is juist. Daar kun je je hele leven opver doen om erachter te komen. Maar een ding is zeker. Jij geniet van je TV. Geweldig. Heel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Elly, ik geniet zelfs van deze bijzondere mode!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com