Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Laat ik het maar een 'Zomerstop' noemen..+aanvulling.


Mooi weer is meegenomen!๐Ÿ™Œ



 Heb hier weer 2 weken zomervakantie gemeld, en dat geeft geen problemen.

Gewoon even op mezelf zijn en geen rekening hoeven houden met gezamenlijke tijden.

En dat geeft even rust...


Blogberichten alleen bij uitzondering ๐Ÿ˜Ž--  


Er komt een afrondende aanvulling;



Later...blijkt vandaag,6-7-23, te zijn.

Maandag, j.l. ging mij vakantie in...

De eerste dagen vooral uitgerust... zonder druk ging dat dus veel makkelijker.

Woensdag zou ik naar de dokter gaan, maar door de storm heb ik dat afgezegd. Het gaat volgende week woensdag worden...

Het was doen ook niet levensbedreigend...

noem het maar 'esthetisch'..๐Ÿ˜


Vandaag ben ik de lange wandelijk naar het winkelcentrum aangegaan. 10:30 ging ik ernaar toe en om 2:00 was ik pas weer terug.

Heb er in ieder geval weer sandalen en een broek bij. En wat noodzakelijke spullen van het Kruidvat..

Daarna had ik ineens trek in ijs!

Ben geheel zonder rollator naar de plus gelopen!

Dus al met al gaat het steeds beter...
En voor de rest laat ik komen wat komt......








6 opmerkingen:

  1. Afronding of niet... geniet van je zomervakantie en vrijheid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat dit kan, een zomervakantie opnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, bedankt voor jullie reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk bericht echt zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn, dat het naar omstandigheden goed met je gaat Walter. Ja, gewoon even lekker relaxen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toevallig ging ik juist jouw doodsomschrijving in... de mijne vertel ik liever als ik zover ben...( misschien wel pas daarna ! ( ;-) )

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com