Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Helaas bevalt Spijkerbed mij minder...



 Dus ga ik gewoon op Werkwijze verder!

Het is de laatste tijd erg druk in mijn hoofd...

Kan het niet meer bijhouden en/ of onder woorden brengen.

Gelukkig herken ik me nog in andere blogs...

Dus blog ik onaangepast verder!


Daar waar ik woon, pas ik mij nog steeds aan..

uiteindelijk doen we dat allemaal...




Ach, ja.../ben het allemaal!  



1 opmerking:

  1. Je bent zo autonoom, Walter. Ook wanneer je bij anderen bent, denk ik. Je herkent het om een of andere reden niet. Om 1 of andere reden voel je het zelf niet. Ik heb altijd zo'n idee dat je binnen die groep mensen waardevoller bent dan jezelf beseft.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com