Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Maar hoe ga ik dit weekend in?

 Laat ik maar beginnen met wat foto's...











Het liep wat uit de hand, de tekst komt later.
Maar was ik een mooie man?
Werkelijk, ik wist er niks van!
Onzeker was ik altijd al... en natuurlijk vond ik mezelf lelijk.

Het is nu     Nu, en er is eigenlijk weinig veranderd... ben er nog steeds, dat wel...😎


Maar hoe lang nog?

Nog meer dan 10 jaar ofzo?

Diana Ross is er nog steeds, ook al in de 80...

Jeetje, ik treed ook nog steeds op!

Ja, op dit blog dan...




Nee, kan niet doen alsof ik al dood ben.

Waarschijnlijk gaat dan het typen  anders...



3 opmerkingen:

  1. Je kon een neefje van Elvis Presley zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jakkes, bepaalde geen compli....misschien goed bedoeld?

      Verwijderen
  2. Je was een stuk, je bent een stuk. Leuk altijd, foto's van vroeger bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com