Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Trouw blijven aan..... ?







Noem het maar een afscheid serie.


 Alweer meer dan bijna 20 jaar blog ik!

Kan het me bijna niet voorstellen...

Trouw zijn aan wat, denk ik dan....


In eerste instantie aan de mensen die mij nog steeds 'volgen',

en natuurlijk aan de bezigheid op zich.

In het begin was ik zeer fanatiek en absoluut gemotiveerd!


Spijkerbed stel ik vandaag weer open, als kijk-object...

Over trouw zijn aan... daar blijft eigenlijk weinig van over.

Vooral nog trachten om trouw te blijven...

aan mezelf.




2 opmerkingen:

  1. Hoi, ik ga gauw even kijken bij Spijkerbed. Ik blog nu 14 jaar. Ook ongelofelijk. Gefeliciteerd Walter, 20 jaar, dat is een mijlpaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had wat blogjes gemist want ik ben ook niet meer een fanatiek blogger en foe het wanneer het me past. Maar nu ben ik weer helemaal bij.
    Ik heb het idee dat ik al meer dan 20 jaar blog maar maakt niet uit, zolang kennen we elkaar al.
    Leuk he.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com