Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Maandag= huisdoe dag;; Althans voor mij.

 



Want als 'blogger' realiseer ik mij dat ik hier meestal de enige ben die alleen woont.


Ben nooit een type geweest van regelmaat en routine. toch juist nu besef ik mij dat het leven niet voor altijd is... hoop nog lang door te kunnen gaan, maar....

Daarom blijk ik mij beter te voelen met regelmaat en routine.

Of ik dat tot einde der dagen volhoud?

Maar alles is mee genomen.

In ieder geval; de was draait en ik bereid mij voor op mijn Meditatie- Yoga uurtje.




2 opmerkingen:

  1. Regelmaat zorgt ook,dat je de klusjes kan verdelen,desnoods over verschillende dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja goed hoor maar ik heb er ook moeite mee. Bij sommige dingen kan het gewoon niet snders maar veel doe ik zoals het me uitkomt. Of het handig is??ik ben er nog steeds niet achter.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com