Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Het bleek geen bericht te worden....

 

En inmiddels is het alweer maandag 25 mrt.

Vandaag komt Odido de boel weer verbeteren.

Ze bleken me een verkeerde modem te hebben gestuurd.... Pas vandaag komen ze weer tussen 12 en 1600 uur. Daartussen in moest ik mijn Tele2 weer even aansluiten.

Wifi voor mijn laptop doet het gelukkig prima...

Helaas kan ik nog niet met mijn nieuwe foto programma omgaan.

Maar daar werk ik aan!


De lol is er bij mij helaas behoorlijk af....

Vandaar dat ik minder blog.

Zal wel een keer goed komen....







Je ziet het....ik baal ervan!







1 opmerking:

walterkas811@gmail.com