Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Een foute poging.




Er toch maar een positief bericht van maken? 





Inmiddels heb ik deze foto bewerkt...

Maar het is niet de afgebeelde!

Opslaan lukte mij helaas nog niet.

Het foto programma blijkt prima.

Maar dat wordt nog een kwestie van mee leren werken.

Weet namelijk nog niet hoe ik ze dan moet opslaan, zodat ik ze op mijn blog kan zetten.

Er mee leren werken heeft nog wat tijd nodig.

Hopelijk tot later.

( Om zomaar te gaan bloggen heb ik de inspiratie nog niet)




Er is dus al iets geleerd! 🙏





3 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com