Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Laatste nieuws!

 Oké, ik kreeg dus 'glasvezel'...

Niet te geloven... alles ging mis!

Kort daarvoor begaf mijn laptop het.

Odido blijkt een ramp wat service betreft....

Ze hebben het uiteindelijk teruggezet op Tele2 en die doet het prima. ( Overigens na veel ellende en zinloos gebel met Odido)


Wonen met begeleiding kan vaak een zegen zijn.

Die hebben uiteindelijk alles voor me weten te regelen 😏

Dus heb ik weer tv en internet!



Tot later 💓


3 opmerkingen:

  1. "gelukkig"alleen maar materiele ellende.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent Walter. Fijn weekend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er weer. Gelukkig hulp bij deze narigheid. Ik hoorde nog nooit eerder van odido. In ieder geval niet Okido.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com