Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Maar is er eigenlijk wel 'veranderig'?

 In mij is er de laatste tijd veel veranderd...

Er is zelfs een bepaalde soort onverschilligheid gekomen.

Maar.... er is geen vrede mee.

Wellicht verdwijn ik een keer zomaar uit de blogwereld, afscheid nemen past daar niet bij.

Te theatraal zou ik bijna zeggen.



En waar ik zoal mee bezig ben (of niet!).

Met mijn schilderen ben ik constant in strijd.

Heb er weer foto's van gemaakt en de oudste bezigheid daarmee stond nog op mijn toestel.

Heb hem op mijn laptop kunnen zetten, waar geen picasa meer op staat. Jammer, want daar bewerkte ik mijn foto's mee, zodat ze gingen lijken op wat ik wilde!😄Straks zal ik pogen mijn nieuwste resultaat erop te zetten... Dit werk noem ik ; Mijn proeflap... Experimenteren is een betere omschrijving.

Maar voordat ik daar meer van laat zien( moet de foto's nog inladen), ga ik eerst mijn spirituele leven kort samenvatten.

Het is namelijk meer dan ooit een deel van me.

Een andere keer schrijf ik daar graag wat uitgebreider over  😇😌


Helaas is het er op zetten van de bedoelde foto, mislukt!

Het knippen en bewerken is nog niet gelukt, komt vast wel een keer.




Bijna!😋



3 opmerkingen:

  1. Jammer,dat het geen vredige onverschilligheid(onthechting) is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen Picasa verdween kreeg ik van een blogvriendin de goede raad om dit te proberen. https://www.onlinephotosoft.com/nl/ipiccy/
    Ik vind het een heel fijn systeem. Het is gratis. Er zitten veel mogelijkheden op. Ik weet dat je fotobewerking leuk vind, ik vind dat ook. Ik hoop dat je er plezier van zult hebben. Fijne dag, Walter

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com