Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Soothing Aquascape | Aquascape • Fixed 3hours 4K HDR 60fps • Water sound

Er is morgen weer een dag.
Een dag met nieuwe kansen
Nieuwe inzichten...
En een nieuwe Liefde voor al dat leeft.

Vandaag zag ik jonge eendjes, een stuk of 6!
Ook zag ik weer 2 dwergganzen voor de deur.
Had ze pas later als zodanig herkent!
Ja, ik zie hier, pal voor de deur prachtige dingen. Soms zelfs aandoenlijke mensen!!!

Inmiddels is mijn uitzicht alweer  een bomen uitzicht.
Alsof ik in een bos woon.

😎


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com