Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Gisteravond en de vergeten geheugenkaart!

 



De plaatselijke avond vierdaagse kwam hier langs!

Dus ik meteen met mijn (echte) fototoestel voor het raam πŸ˜ƒ.

Na 3 foto's kwam ik erachter dat mijn geheugenkaartje er niet in zat

Vlug erin gedaan en helaas was de massa al geslonken πŸ˜’.

Niet getreurd, want daarna heb ik mijzelf getrakteerd op een Irish Coffee.πŸ˜‹


Ja, ben weer enthousiast over fotograferen

πŸ’š


Strak, tussen 12:30 en 14:30 komt STEDIN

iets doen aan mijn verstandige meter.

Zo'n meter die alles automatisch doorgeeft...

Deed het niet goed meer!

 

2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com