Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Mijn meest extreme depressie.

 



Natuurlijk verstop ik het, want je schaamt te ervoor!

Zodra ik in de buitenwereld moet verschijnen doe ik er van alles aan om me zo goed mogelijk voor te kunnen doen.

Daar kan ik namelijk niet omheen!

'Begeleid wonen' heet dat...

En dan toch depressief worden?

Zelf begrijpen doe ik dat ook niet.

Medicijnen maakte het alleen maar erger!



Gister ging ik al om 20:45 naar bed en om 4 uur was ik mijn bed uit...

Alweer over 5 en ik moet er echt een was in doen!

Ja, de schijn moet hoog blijven, netjes en verzorgd...mijn onderlaken is weer nat geplast.

Tis de leeftijd....en zo zijn er meer dingen waardoor de depressie versterkt kan worden.


Een depressie kan je niet echt delen,

zelfs niet eens uitleggen!

Want niemand hoeft het te weten...

Gewoon doorgaan;

Totdat je écht niet meer kan!






2 opmerkingen:

  1. Wat zou je doen wanneer er geen buitenwereld was? Helemaal wegzinken in de depressie? Is het daarom niet een beetje fijn dat er een buitenwereld is? Het voelt misschien als onecht, dit aanpassen. Misschien is het ook een lichtpuntje?

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com