Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Zo kan dat gaan...

 

Het is dus 'hangende'... 😉



Vorige week maandag had ik mij (noodzakelijkerwijs) nieuwe kleding en schoenen aangeschaft. Mijn inkomen wordt beheerd door stichting Veritas.

Op zich had ik mij daarvan kunnen kwijten, gelukkig heb ik dat niet gedaan.

Kost me wel een bedrag per maand, maar nu ligt de verantwoording bij hen.

En dat geeft rust en zorgt ervoor dat alles geregeld wordt!

Een zorg minder en dat voelt rustiger.

Mijn uitgave bedroeg bijna 300 euro, want kleding en schoeisel zijn behoorlijk duur.

Had trouwens al jaren niks meer aangeschaft...


Mijn begeleidster van hier had de bon ingediend en het zou de volgende dag op mijn Leefgeld rekening staan.

Inmiddels een week geleden en nog steeds niks.

Dus...een mens moet altijd toch de touwtjes in handen houden..

Zojuist een e-mail gestuurd en ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren.


3 opmerkingen:

  1. Wat worden er veel fouten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kun je mooi de zaak in de gaten houden en toch de verantwoordelijkheid ergens elders leggen. Wat fijn dat je mooie nieuwe kleren kocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook wel goed om het toch in de gaten te houden

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com