Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Kan je zomaar zeggen; ik ben er te moe voor1

 

Ja, ik ben er werkelijk toe moe voor!

Weet je, soms kan ik echt niet meer...




2 opmerkingen:

  1. Maar deze is wel bijzonder. Ik was deze niet vergeten. Hoed hoor. Ja ik ben ook steeds sneller moe en ga nu weer eens bij jou tondneuzen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zoekt graag je eigen medicamenten. Ooit vond ik tegen bloedarmoede de combinatie spinazie en sinaasappel. Ik eet iedere dag baby spinazie en drink een glas uitgeperste sinaasappel tegelijkertijd. Nooit meer bloedarmoede gehad. Misschien helpt het?

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com