Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

De andere kant van het Zijn.




Ook wel 'depressie' genoemd.
 

Het lijkt gewoon alsof we er toch doorheen moeten!

Want, uiteindelijk...wat je ook doet,

je bent die je bent.

ZEN;

Ja, ik heb er baat bij, dat wel.

Toch blijkt een depressie mij te ontregelen.

Dat geldt zelfs bij het gebruik van medicijnen.

Eerlijk gezegd merk ik van die ik nu gebruik niks.

Ja, tegen de ochtend val ik in een diepe droom slaap.

Daarna heb ik zeker een uur nodig om op  gang te komen.

Mijn H.H.hulp kwam vandaag al om 8 uur!

Bijna onmogelijk om wakker te worden,

maar het is gelukt.

En van iemand om mij heen, knap ik vaak op!

ZEN.

Straks weer in dat ZEN zijn...

Op zich verlicht het mij wel.

Maar niks werkt dan echt.

Door een depressie moet ik gewoon heen.

😎



Een mens zit nou eenmaal af en toe flink in de knoop.





4 opmerkingen:

  1. Ja walter het is wat het is. Alle mogelijkheden zitten in ons en het kan zomaar getrickerd worden en dan zit je er zo middenin.
    We komen er wel door toch? Al valt het niet altijd mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig weet je zelf,dat het "er doorheen"is en niet blijvend. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las dit nog e en terug en dacht. Ja dat slaapritme in de orgel ei delijk in slaap val,e e da ee uur nodig heb e om bij te komen. Dat herken ik ook wel. Voor mij geldt dat ikdenk dat het de leeftijd is.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com