Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Een belangrijke droom!


Oeps, het 'erg nu' is nog niet te vinden in mijn bestand


 Eigenlijk wilde ik erin blijven...

In deze droom voelde ik mij helemaal mijzelf en totaal vrij. Maar zo'n ingewikkelde droom kan je moeilijk beschrijven. In dromen is de wereld waarin je bent niet logisch.  Elke scene verspringt zomaar naar een andere.

Goed, ik ga toch een poging doen;

Het huis waarin ik mij bevond leek eerst een chaos. Maar ik had een achteruit, een soort binnenplaatsje

De hekken er omheen waren groen bemost...

Een halve etage lager

 stond een man die omhoog keek.

Gelukkig was er een trapje naar beneden. Daar stond een schilderij van me op een ezel.

En ik begon eraan te werken, zo vrij als ik maar zijn kon!

Mijn huis zag eruit als een groot atelier, geweldig.

In het echt zou ik er daadwerkelijk foto's van kunnen nemen, fragmenten van hoe mijn werkelijkheid echt is....

Om het even samen te vatten, het was een zeer positieve en inspirerende droom, want zo wil ik (weer?) zijn.

...

Dus ik ging m'n bed uit en ben nu bezig met 'opruimen'.


Ach, zo'n rommel was het hier niet eens, dus er gaat een wasje in en de afwas heb ik reeds op het aanrecht gezet.💗💚🙆


Misschien dat ik hier vandaag wat foto's bij ga maken.

De eerste is er al, hij is erg NU!



Dan meer even een oudere foto... 😒😀





4 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com