Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Gisteren was er een 'vandaag'...


De handen uit de mouwen steken?


 En vandaag begon heel anders!

Nou ja, er draait wel weer een was.

Mooi weer doet veel met me, ik ben er bijna klaar voor om weer eens de zon in te gaan.

Op dat bankje dat uitkijkt op het plein.

Dat geeft mij rust en vaak mediteer ik zonder dat ik er voor gekozen heb.

Heerlijk.

Neem wat boeken mee ( noem het maar naslag werken) en mijn schrijfblok. Een soort dagboek nieuwe stijl.

Bloggen is soms zo gek nog niet.

Veel geleerd van Elly's blog en dat van Izerina..

Mijn dank!

💚 



4 opmerkingen:

  1. Alles wat je in aandacht doet IS meditatie. Op die manier is het leven meditatie en altijd goed.ook in de mindere perioden. Het is wat het is ,
    Nee idd bloggen is zo gek nogniet. Soms heb ik ook echt zin er weer wat eer aandacht aan te besteden. Dank ook voor jouw blogjes Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne tijd op het bankje, Walter. Ik zie het voor me. Lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com