Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Maar waar ben ik eigenlijk?

 


Hoe of wat, waar en wanner?



In de Bijlmer, 30 jaar en pas gescheiden, een rusteloos en verdrietig leven lag voor me...
en toch daardoor juist heel bijzonder.
Ik zocht mijn ware Zelf, maar wist niet echt hoe en waarom!




Het Boeddhisme kwam iets later,
dus werd ik nooit een echte Boeddhist
dat hoefde niet, want de kern was al in me...



Klaar om te springen
en niet wetend hoe
sprong ik




Alles wat ik niet was, verkende 'ik'..




Vandaar dat ik steeds minder tekst heb.
Misschien alleen nog in mijn absolute stilte.





3 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com