Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Een trieste afsluiting.

Het wordt een trieste afsluiting van vele jaren bloggen.
Na het overlijden van mijn jongste broer (64) blijkt alles op te zijn.
Een totale leegte gevuld met kommer en kwel.

Uiteindelijk blijkt mijn bipolariteit  mij overeind te hebben gehouden.
Na mijn broer is er van het ouderlijk gezin niets meer over.
Vooral het verdriet.
Verdriet van ons allen,...

4 opmerkingen:

  1. Wat moeilijk Walter. Ik zal je stukjes en vooral je foto's missen. Sterkte zo alleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hard Walter als je familie wegvalt, zoveel verdriet te verwerken
    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is schrikken. Een tijdje niet kijken in verband met de drukte en andere omstandigheden en nu lees ik hoe zwaar je het hebt. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk hoor ik hier of daar nog iets van je Walter. Altijd welkom. Natuurlijk. Liefs en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is zwaar. Jullie waren bij elkaar en nu.........weg. Nog wel herinneringen, maar.........weg ........Ja, verdriet, ik begrijp het. Nu gaan beseffen, doorleven, jij wel. Jij bent zelf de moeite waard, Walter. Ook zonder hen. Heel veel sterkte. Ik schrijf misschien domme dingen. Wat kan ik zeggen bij een dergelijk verdriet? Ik hoop dat jij het redt. En weer foto's gaat maken en schilderen en ......bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com