Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Voor nu is het voor niemand belangrijk...

 

Wat moet dat moet, zegt men.....


Vandaag is mijn oudste zoon naar de woning van mijn, inmiddels overleden broer gegaan,64 Niet te geloven, maar het was er een 'troep', niet zo gek voor een man alleen.


Al zijn pasjes lagen uitgebreid op de salontafel...

Inmiddels leef ikzelf wel verder, toch heel anders.

Zeker na het plotselinge overlijden van mijn zeer geliefde buurman.

Ineens kanker door zijn hele lichaam!

Mijn broer leek gespaard, hij overleed gewoon plotseling midden op de vloer.

Althans zo lijkt het, want niemand was erbij...

Ach, wat zijn er toch ontzettend veel alleenstaande mensen, die geen kant op kunnen!


Vandaag wilde ik alleen zijn, en dat hoort niet op vrijdag. Dan 'moet' je mee eten.

Zelf had ik voor mijn eigengemaakte gezonde smouthie gekozen.

Pff, vandaag doe ik maar gewoon mee...


Erg, dat mijn broer en buurman er ineens zomaar niet meer zijn.





💚



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com