Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Een gemotiveerde verandering?

Gaat dat me lezers kosten?
Nee, het zal me vast meer betrokken lezers opleveren!


Of is die verandering veel werk?
Ja, de 'stekker' uit het hele gebeuren halen
zou weinig moeite zijn.

Maar de verandering of te wel de aanpassing
naar het serieus nemen van het bloggen...

Aangezien ik al ruim 12 jaar blog heb ik er veel van geleerd,
namelijk dat rekening houden met jezelf tegelijk betekent;
rekening houden met de ander.

Het begin van een nieuwe maand
๐Ÿ’š
๐Ÿ™Œ


2 opmerkingen:

  1. Je hebt ooit een link gegeven naar onderwerpen op je blog. Het maakte dat ik er daar meerdere van heb gelezen.
    Wanneer jij oudere berichten opnieuw onder de aandacht wilt brengen zou ik het zo doen. Vertellen waarom je het belangrijk vind en de link erbij. Wedden dat mensen het gaan lezen. je vaste volgers lezen al je nieuwe berichten en oudere berichten moet iemand in Nederland toevallig tegenkomen. Al die zogenaamde volgers, ik zou me er niet druk om maken. je hebt een fijne groep vaste volgers. Wat je wel kunt doen is denken wat voor andere mensen je zou willen bereiken. Wil je iets met je blog? Bijvoorbeeld lotgenoten bereiken, mensen die misdeeld zijn door de zorg. Of misschien wil je boeddhisten bereiken of mensen die schilderen? In ieder geval wat voor mensen wil je dat je blog meer bezoeken? Zoek dan een facebookgroep of een ander sociaal medium en promoot je blog. Noem de link, gebruik hashtags. Maar wanneer je gewoon lekker wilt bloggen zonder allerlei rompslomp dan zou ik blij zijn met de trouwe volgers die je hebt. Want je hebt er in mijn ogen veel.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com