Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Uiteindelijk gaat Werkwijze over hoe ik werk.

Waar ik mee en aan werk is zeer gevarieerd.



Dit keer gaat het weer even overschilderen...
Werken met gemengde technieken heeft vaak een speciale afwerking nodig.
Zo heb ik hier acryl met krijt gecombineerd...daN spuit ik het af met haarlak.
Een algehele matte of glimmende acrylvernis kan daarna altijd nog.


Verder houd ik mij bezig met feng shui en andersoortige spiritualiteit


Maar dat komt later weer eens aan de orde...









2 opmerkingen:

  1. Weer inspirerend voor mij. Het wordt tijd dat ik er ook weer mee aan de gang ga. Zo krijg ik er wel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com