Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

You Know I'm No Good (Roman K's 12" Extended LP Mix) - Amy Winehouse



Laatst gaf ik er bijna aan toe...
Naakt over straat rennen!
Woppa, helemaal mezelf zijn...
Tot bijna op het bot.
EN DE GEKTE VAN DE WERELD LANGS M'N NAAKTE HUID LATEN GLIJDEN...

Maar waarom deed ik het niet?
Ja, wat heeft het voor nut om je zo kwetsbaar op te stellen?

Maybe because I'm no good?

Nah, waarschijnlijk omdat ik daar juist te goed voor ben!


3 opmerkingen:

  1. Gek jonk 😅 het zou mijn ding niet zijn maar ja we hoeven het niet met rlkaar eens te zijn he 🤣

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com