Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Tijd hebben we niet, tijd kan je 'maken''.

 Op zich is dat natuurlijk betrekkelijk...

Je leeft en ooit ga je dood.

De tijd daartussen is.... je tijd!

Om te zeggen; maar vandaag heb ik geen tijd;

dat is natuurlijk onzin.

Je hebt geen tijd / ruimte gemaakt!


Gelukkig is er Elly, een fantastische blogster!

Over 'conditionering'... ja, we doen dat vaak zelf

en het was ons ooit aangeleerd.


Vandaag gebruik ik GEEL.




2 opmerkingen:

  1. Dank voor je complimentje. Ja inderdaad vroeger dacht ik altijd dat alles me overkwam en lnatuurlijk dat kan zo zijn maar we kunnen ermee leren om te gaan en te leven en handelen met alles. . vaak hebben we zelf voor de gevolgen van ons hadelen gezorgd. Ducces met het ermee omgaan Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch is "tijd'vaak een stress-faktor. Gelukkig niet meer voor een gepensioneerde

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com