Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Het betrekkelijke van de betrekkelijkheid; Afhankelijkheid/ gewenning en... verslaving!

 


Omdat we uiteindelijk van alles kunnen leren.


Een paar dagen geen tv en geen internet.

En mijn laptop had het al begeven, dat scheelt.


Want hoe afhankelijk zijn we eigenlijk geworden?

Gelijk dacht ik aan mijn grootouders die eerst nog alleen de radio hadden...😱Hoe brachten zij hun vrije tijd door....

Nou hebben we tegenwoordig wel erg veel vrije tijd....

Hopla, dan maar de tv aan of je internet verkennen.


Maar als dat wegvalt.... kun je dan iets zinnigs en prettigs doen?


Ach, alles is betrekkelijk, gewenning geeft ontwenning.

We zijn aan veel meer verslaafd dan we denken!


MAAR IK BEN NATUURLIJK ANDERS....😂





Gelukkig ben ik Boeddhist.... ( soms) 😇



2 opmerkingen:

  1. Je maakt me nu wel erg benieuwd wat je gedaan hebt in deze internet loze periode. Was het afkicken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je gemediteerd? En nu verder,iets minder beeldschermen?

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com