Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

De uitdaging.




Uitdagingen die door anderen aan mij gedaan worden, ik hou er niet van.
Uitdagingen die vanuit mijzelf komen en zich in de stilte van mijn onkwetsbaarheid (?!) voltrekken, die boeien mij en doen iets met me.
In dit bericht betrek ik het weer even op mijn schilderwerk, mijn kunstzinnige uitingen.
Afgebeeld een basis werkstuk dat ik al min of meer gedoodverfd had. ( Grappig dat het ook een uitdrukking is)
Op dit moment van schrijven en afbeelden van dat wat het nu nog is, ben ik ermee begonnen 


De foto is bewust niet 'opgewerkt' of versterkt en bij somber weer genomen.
Hoe ik ga werken?
In ieder geval er eerst vooral naar kijken en dan ervaren waar het 'jeukt'..
Wat vraagt het werk van mij, i.p.v. wat wil ik verder met dit werk? 


En dan ook weer eens werken met de combi van losse pigmenten en acrylverf.

En een nieuw label ontstaat, nu ook op dit blog een;
Wordt vervolgd.

1 opmerking:

walterkas811@gmail.com