Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Wanneer is een mens klaar?





Bij dit werk was het voor mij vrij duidelijk, alleen nog wat lichtplekjes er in gedaan.
Klaar.
Ergens mee klaar zijn is iets wat je zelf kan besluiten...
Misschien makkelijk gezegd als het om een gewaagd work of art gaat, maar in het dagelijkse leven kun je er ook zo mee om leren gaan.
Hijgt er een baas in je nek, dan bepaal ook jij wanneer je klaar bent.
Mind and body geven dat aan als je durft te luisteren naar jezelf, ondanks het speeksel van die ander in de nek!
Burn outs worden veroorzaakt door opgejaagd leven, soms vanuit jezelf, soms onder druk van een ander.
Maar het ene nodigt a.h.w. het andere uit!
Klaar, durf het te zijn, ook als je er een beetje onvrede mee voelt.
Dit stukje is klaar, ik voel er geen onvrede mee.
Schilderij is ook klaar en wat ik daarbij voel...tja dat is een komen en gaan in de roerselen van mijn beleven.



4 opmerkingen:

  1. Ik heb geen kunstenaarsoog. Al hou ik wel veel van kunst. Walter, wat beeld dit precies uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit beeld precies uit, datgene wat er tevoorschijn kwam Diana. Het lijkt een flauw antwoord als je gericht bent op 'herkenbaarheid'. Toch is het hoe ik werk.Het is niet gericht op een eindresultaat, in zulke werken is het echt het werken op zich dat de voldoening geeft.

      Verwijderen
    2. beeldt moet dus met dt...hihihi en dan leest het gelijk anders!

      Verwijderen
  2. Super Walter. Ik zie steeds nieuwe dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com