Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Een boeiende doorverwijzing.


Als regelmatige bezoeker van het blog; Kinderen Van Het Licht, verwijs ik dit keer even door i.p.v. het zelf publiceren van de betreffende docu.
En wel omdat er daar vaak andere zeer interessante onderwerpen aan bod komen die mij allen meestal na aan het hart liggen.

Zo ook de docu over de psychiatrie, voor mij nog eens een bevestiging over hoe ik zelf tegen de psychiatrie ben gaan aankijken.

En zoals ik met al dit soort info doe, ik tracht altijd mijn eigen gevoel te blijven volgen.
Wat dat inhoud betreffende deze docu is alleen voor mijzelf belangrijk.
Boeiend en inzichtgevend is hij in ieder geval wel.

Psychiatrie Een industrie des doods. (KLIK)

Helaas blijkt de video niet meer vrij toegankelijk te zijn op youtube! (?)




1 opmerking:

walterkas811@gmail.com