Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Symboliek.









Dip of geen dip, daar waar ik kan 'werk' ik door en vooral m'n fotografie en 'schilderen' zijn dan een steun voor me.
M'n schilderwerk toont in aanvang leeg, puur vanuit gevoel geschilderd, ook al denk je niet snel aan 'gevoel' bij het zien van 'vakjes'. Toch als ik het op mij in laat werken zegt het veel.
Ik ga er maar beter niet verder op in.
Tijdens het fotograferen van mijn  werk in al dan niet wording, viel mijn oog weer op de Jezus in mijn atelier en legde ik hem impulsief op mijn werk.
Het leek mij een mooi plaatje geven.
Bij nader inzien is het veel meer dan een mooi plaatje...
Tja, als symboliek zich zomaar aankondigt.
Dit bericht komt ook op Spijkerbed en wordt verbonden met fotoblog.





 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com