Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Voorlopige afsluiting van de Hij-serie.




Natuurlijk kan ik het als een compliment opvatten als lezers de verhalen letterlijk nemen, helaas haalt dat een beetje de spontaniteit van mijn schrijven weg.
En dat ligt natuurlijk dan weer helemaal aan mij!
Deze Hij-serie is slechts gebaseerd op wat ik in mijn leven ben tegengekomen en soms nog kom.
En dat niet alleen bij mijzelf, maar ook bij mensen waarbij ik een diep medeleven voel en voelde.
Dus Hij en de Ik van dit verhaal gaan even de kast in...maar worden zeker weten weer ooit eens opgepikt.
Tot aan hier, mijn dank aan de lezers.
Verder ga ik op dit blog gewoon nu verder als de eigen wijze Walter die ik ben.
(@)




6 opmerkingen:

  1. doe dat maar niet joh nogmaals mijn excuses

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Novelle,het is prima hoor, ik was toch toe aan een pauze in de Hij-serie. En die pauze gaat ook weer niet zó lang duren hoor. ;-)

      Verwijderen
  2. gelukkig want het was een goede serie.Mijn complimenten daarvoor alsnog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je weer snel doorgaat lieve Walter. Vind t n boeiende reeks om te volgen. Er is al zo weinig eigenheid authenticiteit op de fora of hoe heet dat hihihi

    lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan hoop ik kortstondig afscheid te moeten nemen van Hij en ik.
    Enne... laat NIETS je spontaniteit van schrijven in de weg staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bewonder je invoelingsvermogen!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com