Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Positief doen, positief zijn.



In een mindere periode houd ik liever mijn mond.
Voor mij werkt het niet om mij positief te uiten terwijl ik het even niet meer zie zitten.
'Hoe is het met je?'
Prima en met jou?
Ook prima natuurlijk..(Tenzij de persoon graag 'eerlijk' allerlei ziektes en ellende ter sprake brengt!)
Het blijft een vreemd iets dat een mens ineens de dingen 'zwart' kan zien.
Maar dat hoort ook bij het leven, vallen en opstaan en daardoor leren.
Dat leren lijkt nooit te stoppen, tenzij je gaat liegen en zegt;
Met mij gaat het goed, en met jou?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com