Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Ander nieuws tijden de paasdagen? Vervolg.

 Daar wordt nog steeds aan gewerkt....


 komt dus later....

En later blijkt nu te zijn.

31-3-2024.

Is dat belangrijk dan?

Ja, want degenen die mijn blog bezoeken

zijn erg belangrijk.

O nee, niet om mijn ego te versterken...

Liever dat niet!


Omdat ik van mensen houd.

Natuurlijk is het wat makkelijker als ze dichtbij komen!

Figuurlijk gesproken dan, want liefde heeft vele betekenissen. En dat is waar ik vooral mee bezig ben.

Liefhebben.
Houden van.
Iemand leren begrijpen.
En vooral serieus nemen.


Ja, want ik heb mensen lief.  
En ik houd van het leven.
Wat het mij ook brengt.
Ook de pijn.
Ook het verdriet.
Het leven is mij ooit gegeven.
Door wat en wie,
dat maakt niet uit!
Het enige wat ons echt te doen staat;

Liefhebben.
💗



Waarschijnlijk kom, ik weer eens terug,
want;

Ik heb je lief.











3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi bericht, Walter. En prachtige foto's, vooral de foto's van mensen van wie je houdt, mooi. Ik zie o.a. je moeder, geloof ik. We wensen je heel fijne paasdagen. En ja, de lente neemt nu stappen. Dit vind ik de mooiste tijd van het jaar, de vroege lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De paasdagen zijn al voorbij en ik kan me niet eens herinneren of ik vrolijk Pasen heb gewenst maar wens je nu een heel goed weekend en ook daarna nog veel goeds. Dat staat als een paal boven water.
    Wat een mooi altaarthe trouwens met 'onze' gezamenlijke Boeddha he. Want ik heb ook dezelfde op de serre staan (zitten) 😄

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com