Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Maar wat zijn nou eigenlijk depressies?

 




Vanuit een depressie over depressief zijn

schrijven?

Dat is bijna niet te doen....

Ten eerste zou ik 'hem' moeten analyseren.

De akeligste beschrijving is;

Een enorme doelloosheid voelen.

Ondertussen de worsteling om tóch door te gaan.

Mijn 'oplossing' NU is alles gewoon langzaam doen.

Ja, woensdag is mijn vrije dag.

En gisteren had ik mij reeds in de ochtend ziek gemeld.

Darmklachten...

Toch kwam er iemand rond 17:30 vragen waarom ik niet kwam eten.

Ze had al vernomen dat ik me niet goed voelde.

Dat was blijkbaar niet goed genoeg 💬

Onderstaand kun je lezen dat ik hier schrijfplannen had.

Wie weet wat er dus nog komt.



Helaas ben ik Hem kwijt.




5 opmerkingen:

  1. Je weet toch,dat darmklachten(microbioom) het gevoel van welbevinden of juist niet kunnen beinvloeden of verergeren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, ik wist al dat het met elkaar te maken heeft, dank je

      Verwijderen
  2. Eigenlijk vind ik het wel lief dat iemand kwam kijken hoe je het maakt. Hoop dat het iemand was die je aardig vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is fijn te lezen en ik zie dat je geloof ik ook weer aan het schilderen bent. Hartstikke fijn als dat zo is. Ik geloof dat ik steeds minder schilder maar er af en toe wel weer veel zin in heb. Ik hoop dat je darmen intussen weer rustig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com