Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Deed ik weer mee?


Moet nodig ook weer eens aan de knoflook!
Het onvoorspelbare wordt in mijn situatie bijna voorspelbaar!
Deed ik dus  gisteren mee?
Het rijmt; ja en nee.
Meedoen lukte, juist omdat het me werkelijk sterkt!
Dit keer begonnen met...de reiniging! Maar minder radicaal...😄

Het chakra gebeuren én de yoga verdeelde ik gewoon over de hele dag en dat werkt ook prima.
Flexibiliteit is vaak heel belangrijk in het leven...

En hard aan iets werken lijkt vaak doodvermoeiend.
Maar achteraf blijkt het veel positieve energie te geven. 

🙏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com