Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Over het Tibetaanse dodenboek.

Het Tibetaans dodenboekMijn eigen boek lijkt bij de kringloop te zijn beland.
Het lezen van dit boek heeft mij veel energie gekost, energie om te lezen, energie om de strekking van dit boek een plek te geven.
De meeste indruk op mijn maakte de omschrijving van het 'sterven'.
Destijds kwamen die theoriën zeer beklemmend op mij over...
Maar ondanks het voor mij toen deprimerende karakter van dit boek, heb ik het toch uiteindelijk een plek kunnen geven.


2 opmerkingen:

  1. Belangrijkste wat ik uit dit boek behouden heb is dat we na de dood allemaal in het witte Licht mogen stappen maar om een bepaalde reden doet bijna niemand dit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, maar er wordt nog zoveel meer in beschreven! Groetjes@@@

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com