Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Het dagboek. 2.

31-7-2018. Vandaag tijdens 'studie beneden' gemaakt.
De snelle schets van biljartende mannen.


6-7-2018
C(vr.) S en M. Prima beschaafde mensen, erg braaf en bemoeien zich alleen met elkaar.

De sfeer is vreemd...veel mensen zitten er lusteloos bij en gaan vooral roken buiten!
11:30,wat een geluk dat ik al vele jaren niet meer rook!
En weer vraagt die grappende man mij om een liefdesbrief
Hij is bijzonder aardig en hangt constant de clown uit.
Aangezien ik zeer creatief ben, ga ik er een voor hem schrijven, een welgemeende, zonder dubbelzinnigheid.


Een tijdsprong;
22-7-2018
De datum was slecht te lezen, maar dat geeft niet.
Heb de brief voor hem geschreven en uitgetypt...
Hij was er oprecht blij mee en dat doet me goed.

11:15,  Ik doe het kaartlegspel voor iemand,
maar vertel er duidelijk bij dat het maar een spel is en geen voorspelling!
Mooi is het wel, want hij haalt er een motiverende kracht uit...

Toch besluit ik dit niet meer te doen...

dagboek verslag waarbij ik dag en datum vergeten heb te vermelden.
Niet erg, het was nooit geschreven voor publicatie.

maandag...7-2018
De zoveelste confrontatie met de gifslang.
Een vreselijk mens!

31-7-2018
Besluit om mijn dagboek publicaties voorlopig even te stoppen.


👮

1 opmerking:

walterkas811@gmail.com