Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Het nood-breekt-wetten beleid.



Zeg maar; Vanwege omstandigheden gaan Spijkerbed en Werkwijze voorlopig even 'in de steigers'.
Voor Spijkerbed zal dat achter de schermen gebeuren, dus voor de bezoekers is de verandering niet zichtbaar.

Werkwijze daarentegen, gaat even dicht t/m woensdag 4 juli.
De reedsbestaande berichten blijven gewoon behouden, en over de toegangkelijkheid ben ik nog aan het nadenken.
Aangezien het aantal bezoekers redelijk laag was en de onderwerpen steeds meer diepgang gaan krijgen, leek het me goed er wat extra aandacht aan te besteden.
Vandaar de tijdelijke pauze op dit bog.

De 2 andere 'Walters blogs' gaan gewoon door.
Het Walter's foto blog gaat onveranderd door.
Persoonlijk vind ik het belangrijk het bloggen zéér serieus te nemen.
De blogmogelijkheid ervaar ik als een bijzondere vrijheid.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com