Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

HET TOTALE LOSLATEN.






Voor het eerst plaatste ik dit stuk op Spijkerbed.
Een stuk wat daar eigenlijk niet thuishoort!

Tegelijk hoort dit juist bij het onderwerp; Totaal loslaten!

Want daar begin ik werkelijk klaar voor te worden..

Juist doordat mijn jongste zoon eindelijk zijn angst verwoordde over wat er kon gebeuren als alles mis zou gaan

en ik juist vanwege mijn strijdbaarheid alles zou kunnen verliezen...
misschien dat ik me zelfs tot zelfmoord gedreven zou voelen...

Toen ging dit in mij doorwerken, namelijk Alles totaal loslaten, tot aan mijn huid toe en mogelijk zelfs verder!


Maar ook het feit dat mijn broer ineens totaal vanuit zijn eigen bezorgdheid de e.v.v.ster Karin Lindsen ging bellen waarom die overplaatsing naar de Savelberg zo belachelijk lang duurde..!


Het begon daadwerkelijk in mij te groeien, waar hecht ik nou werkelijk aan en wat is er echt belangrijk in het leven?


Maar één ding blijft dan over;
Zijn die je werkelijk bent.




🙏

4 opmerkingen:

  1. Goede zondagmorgen Walter en een fijne dag gewenst.
    Je hebt hier een heel herkenbaar logje geschreven en inderdaad, ik spreek uit ervaring: loslaten is het enige en belangrijke ding die je in je leven kan doen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het je lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loslaten is zeker niet makkelijk het is keihard werken. Valkuilen te over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, Ferrara....maar de aanhouder wint, ongeacht hoe lang het duurt!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com